قالب های فارسی وردپرس 8

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 8

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

Yoast با دو کاربرد متفاوت برای حرفه‌ای‌ها و آماتورها

بهترین افزونه سئو وردپرس

بدون هیچ قید و شرطی ما وردپرسی ها وردپرس را  نیرومند ترین سیستم مدیریت محتوای می شماریم . حالا وقتش دریافتی لغایت بهترین سیستم مدیریت محتوای عالم رو سئو کنیم. برای سئوی وردپرس افزونه های زیادی وجود داره ولی بهترین افزونه سئو وردپرس چیست؟


معرفی: افزونه سئو وردپرس WordPress Seo By Yoast افزونه yoast seo چیست در بین افزونه های سئو وردپرس دو افزونه all in one seo pack و wordpress seo by yoast بهترین کارایی موجود را دارند ولی با توجه به اندک تجربیاتی که در زمینه سئو وردپرس داشته ام بهترین افزونه سئو وردپرس رو wordpress seo میدونم. انگیزه ها برتر بودن این افزونه رو خدمت شما روشنگری خواهم داد.


دارای سیستم آنالیز برای تماشا وضعیت سئوی پست ها

این افزونه حائز آنالیزگر حرفه ای است که با توجه به الگوریتم های سئو ، وضعیت سئوی هر نوشته را مشخص می کند. در صورتی که سئوی یک مطلب لاغر باشد به شما نقاط ناتوانی این مطلب را بیان می کند. هر چند این بررسی ها ریزبین دقیق نیست اما می تواند یک آپشن مناسب برای برتر بودن این افزونه باشد.


قابلیت ساخت سایت مپ با امکان معرفی تصاویر

سایر سایت مپ ساز های وردپرس امکان ثبت عکس ها را به گوگل نمی دهند اما با سازنده نقشه سایت افزونه wordpress seo bo yoast می توانید عکس ها سایت خویش را نیز به گوگل معرفی کنید.


محبوب ترین افزونه سئو وردپرس

تعداد رتبه دهی های این افزونه لغایت این ساعت بیش از ۱۴۴۰ رای بوده که در روبرو تعداد ۲۵۴ رای ثبت شده برای افزونه all in one seo pack مقدار زیاد بزرگواری است که این انگیزه نکویی برای اثبات مزیت افزونه wordpress seo می باشد.


قابلیت تغییر در Rss سایت

این افزونه به شما امکان برپایی تغییرات در متن و لینک های خبرخوان آر اس اس سایت شما را می دهد یعنی می توانید عنوان و محتوای rss سایت خودتان را به راحتی تغییر دهید.


سازگار با شبکه های اجتماعی

در دسته شبکه های اجتماعی می توانید تنظیمات سازگاری سایت خویش با فیسبوک ، گوگل پلاس و توییتر را سپریدن دهید. این تنظیمات به درمان وضعیت سایت شما در شبکه های اجتماعی کمک شایانی خواهد کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.