قالب های فارسی وردپرس 8

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 8

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

۹ کارایی فراتر فلش مموری

1– قفل کردن کامپیوتر بدست آنها
می توانید با نصب برنامه  Predator فلش مموری خویش را مبدل نمایید به یک کلید برای فقل کردن و یا باز کردن کامپیوتر خویش به گونه ای که به کامپیوتر پیوندیدن داشته باشد دستیابی به آن راحتی و آزاد بوده ولی در چهره remove کردن آن و یا جدا کردن آن از کامپیوتر به چهره خودکار قفل شده و در صورتی که فردی بخواهد بدون مطلع کردن شما از رایانه شخصیتان استفاده نماید برای او پیغام« “ACCESS DENIED” عیان می گردد !

2 – رهایی دادن سیستم از ویروس ها
از شیوه نصب مجانی نرم اسباب  AVG که توانایی نمایش برروی فلش مموری را دارا می باشد می توانید کامپیوترتان را که ویروس گرفته است و سایر به آن امیدی ندارید را اسکن نموده و در صورتی که این عملیات با کامیابی سپریدن پذیرد کامپیوترتان جانی دوباره می گیرد !!

۳ – بازی ها و برنامه های قابل حمل (پرتابل) را اجرا نمایید
چه وسایلی را می طاقت نام برد که از عقیده قابلیت جابه جایی سهل و آسان باره استفاده قرار می گیرند ؟ لپ تاپ ؟ می تاب تب لت یا گوشی های به اتفاق هوشمند و مترقی که در حال حاضر در بازار موجود است نیز باشد ؟ احتمالا” اغلب کسان پیکان مموری هایشان را فراموش کرده باشند. از راه این حافظه‌ها می تاب بیشترین نسخه های برنامه های قابل حمل (پرتابل ها) مثل Firefox ، Chrome ، OpenOffice و … را بر روی کامپیوتر نمایش داد.

۴ – ویندوز  نصب کنید
از طریق فلش مموریتان می توانید ویندوز های جدید را بی آنکه بخواهید ویندوز حال حاضر تان را پاک کنید نصب نمایید و از آن لذت ببرید !

۵ – Linux را امتحان کنید
احتمالا” شما هم در باره این سیستم عامل فراوان شنیده اید . سیستم عاملی متن مفتوح که هواداران مختص خویش را دارا می باشد . از راه فلش مموری تبلیغاتی دقیقا” مثل ویندوزها می تاب Linux را هم بدون ملزم به تغییرات در نسخه حال آماده سیستمتان نصب نمایید .

۶ – فایل ها و فولدرهایتان را ایمن سازید
اگر از پیکان مموری ها تنها برای حفظ و یا انتقال اطلاعات کاربرد می کنید، رمزگذاری را فراموش نکنید!! با این کار تنها کسی که می تواند به اطلاعاتتان دسترسی داشته باشد خودتان هستید و اگر مموریتان گم شد خیالتان از لو رفتن اطلاعات شخصی راحت خواهد بود!!

۷ – مدیریت رایانه خود را به دست بگیرید
از شیوه نصب برنامه Parted Magic شما می توانید بدست پیکان مموری خود کار و جنبش هایی مثل ، دسته یا پارتیشن بندی و یا بازیابی پسورد و ….. را سپریدن داد.

۸ – ویندوز جدید بر روی مک بوک نصب نمایید
اگر گرایش دارید که در یک زمان دو سیستم عامل OSX و ویندوز را بر روی مک بوکتان نصب داشته باشید ، شما می توانید بدست پیکان مموریتان این فرمایش را سپریدن دهید!

۹ – پیشکش و هدیه ای که در دسترس می باشد
گروهی از افراد هستند که عادت دارند کارهای خود را عقب انداخته و نمی توانند زمان مناسبی برای جاسازی هدیه برای عزیزانشان در نظر بگیرند و برای خرید هدیه دچار سخت می شوند. در این مسئله نیز مجددا” پیکان مموری ها می توانند به عنوان بهترین و مناسب ترین گزینه جهت پیشکش و هدیه  در دقایق پایانی و حساس باشند  !!

چگونگی مراقبت از آنها

از مهمترین و بارزترین عیوبی که در فلش مموری ها ایجاد می شود و نیز از مهمترین انگیزه های سوختن آنها شدنی است برپایی دشوار در پورت های یو اس بی در منطقه جلویی کیس باشد . به همین دلیل این پورت ها از راه کابل هایی به طور جداگانه به والده بورد متصل است و همین فرمایش شدنی است دلیلی برای پیوستگی اشتباه آنها به ورودی های موجود بر روی مادربورد به هستی آید و یا اتصالی نماید . اما اگر پورت های یو اس بی در منطقه عقب کیس به انگیزه اینکه به طور سر راست و بدون هیچ ارتباطی به مادر بورد متصل شده اند، احتمال اشتباه زیر تر شده و جهت بهره‌گیری بهتر از فلش مموری ها آنها را به پورت های عقبی کیس متصل می نمایند لغایت بروز سخت به کمترین گمان کردن برسد.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.