قالب های فارسی وردپرس 8

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 8

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

«گلکسی اس ۱۰ پلاس» با قاب سرامیکی ضد خش و ضد ضربه

به گزارش مهر به نقل از رددیت، موبایل «گلکسی اس ۱۰» به نظر می رسد دستگاهی شکیل از ترکیب فلز و شیشه باشد اما گران قیمت ترین نسخه آن با برچسب ۱۵۰۰ دلاری عرضه می شود و احتمالا نکته ای متمایز از بقیه دارد.

 

در همین راستا طبق اطلاعات Ice_Universe  این موضوع صحت دارد.  

 

 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی,گلکسی اس ۱۰

 

این کاربر توئیتر که همیشه اطلاعاتی از سامسونگ را فاش می کند، در پست جدید خود نوشته است: پوشش پشت موبایل «گلکسی +S۱۰» (با ۱۲ گیگابایت RAM و یک ترابایت حافظه) از جنس سرامیک است. این سرامیک طی فرایند خاصی ساخته شده که محصول نهایی نه تنها ضد خش است، بلکه در مقابل افتادن نیز مقاوم است. اما وزن دستگاه افزایش می یابد. این پیشرفته ترین نسخه +S۱۰ است.  

 

 البته سامسونگ نخستین شرکتی نیست که قاب سرامیکی می سازد، «اپل واچ۳»، گرانقیمت ترین ساعت هوشمند اپل نیز قاب سرامیکی داشت که در نسخه ۴ آن حذف شد.

 

به گفته وب‌سایت AppleInsider یک حساب‌کاربری با شناسه iCTech گزارشی خارج از کشور چین را در شبکه اجتماعی Weibo منتشر کرد. وی ادعا می‌کند که به اطلاعاتی پیرامون آی‌فون‌های جدید اپل برای سال جاری دست یافته است. بر اساس این گزارش، آی‌فون‌های جدید از باتری‌های ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی استفاده خواهند کرد که در مقایسه با ظرفیت باتری آی‌فون‌های کنونی پیشرفت قابل‌توجهی را نشان می‌دهند؛ چرا که آی‌فون XS مکس از یک باتری ۳۱۷۵ میلی‌آمپرساعتی بهره می‌گیرد.

 

همچنین گزارش مذکور مدعی است که آی‌فون‌های جدید احتمالا به‌همراه یک لنز تله‌فوتو با بزرگ‌نمایی ۳ برابری تولید شده و از قابلیت شارژ بی‌سیم سریع‌تر با توان ۱۵ وات پشتیبانی خواهند کرد. بعلاوه گزارش با طرح ادعایی مشکوک معتقد است که آی‌فون‌های جدید از نمایشگرهایی با نرخ نوسازی ۹۰ تا ۱۲۰ هرتزی استفاده می‌کنند. آی‌پد پروهای اپل مجهز به نمایشگر ۱۲۰ هرتزی هستند؛ لذا در صورت صحت این خبر، به‌کارگیری چنین نمایشگرهایی در آی‌فون بدون افزایش قابل‌توجه هزینه‌های تولید پدیده بسیار مطلوبی به‌نظر می‌رسد.

 

 وب‌سایت AppleInsider خاطرنشان کرده که iCTech شهرت بسیار پایینی دارد و در بسیاری از موارد، اطلاعات نادرستی را منتشر می‌کند؛ اگرچه صحت برخی از آن‌ها نیز به اثبات رسیده است. در این مورد نیز توصیه می‌شود که اخبار مطرح شده را چندان جدی نگیرید.

به گزارش مهر به نقل از انگجت، این شرکت بی سروصدا فروش آیفون اس ای را از سر گرفته و مدل ۳۲ گیگابایتی گوشی یادشده را به قیمت ۲۴۹ دلار و مدل ۱۲۸ گیگابایتی آن را به قیمت ۲۹۹ دلار به فروش می رساند.

 

دو گوشی یادشده در ابتدا به قیمت های ۳۴۹ و ۴۴۹ دلار روانه بازار شده بودند و عرضه ارزان قیمت آنها تا به حال سابقه نداشته است. آیفون اس ای اولین بار در سال ۲۰۱۶ به بازار آمد و با استقبال کم و بیش خوبی مواجه شد.

 

گوشی یادشده مجهز به دوربین ۱۲ مگاپیکسلی و پردازنده ای ۹ است و البته قادر به اجرای تازه ترین نسخه از سیستم عامل آی او اس می باشد که برای آن مزیتی قابل توجه محسوب می شود. تا به حال کمتر سابقه داشته که اپل گوشی های خود و حتی گوشی های قدیمی خود را با چنین تخفیف بالایی روانه بازار کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، سری A شرکت سامسونگ یکی از محبوب‌ترین خانواده‌های این شرکت است که از ۴ سال پیش تولید می‌شود و مدل‌های مختلف آن نیز فروش بسیار بالایی دارند. کاهش فروش گوشی‌های سامسنگ و افزایش تولید هوآوی این شرکت را مجبور کرده تا در تولید مدل‌های جدید این سری تغییرات مثبتی ایجاد کند تا محبوبیت این سری را حفظ کند و حتی فروش آن‌ها را نیز افزایش دهد. به تازگی سایت ET News جزئیات جدیدی از روند تولید این سری در سال ۲۰۱۹ منتشر کرده که حاوی نکات قابل توجهی برای طرفداران این شرکت کره‌ای است.

سامسونگ برنامه دارد تا در سال جاری ۹ مدل جدید از سری A گوشی‌های گلکسی را تولید کند که با نام‌های Galaxy A10 تا Galaxy A90 شناخته خواهند شد. به احتمال زیاد مدل‌های بالارده این سری مانند Galaxy A8s به صفحه نمایش Infinity-O مجهز می‌شوند. باقی مدل‌ها نیز با صفحه نمایش Infinity-O یا Infinity-U به همراه شکاف دوربین سلفی معرفی می‌شوند. (Infinity-O به صفحه نمایش‌هایی گفته می‌شود که دارای یک حفره دایره‌ای برای دوربین سلفی هستند درحالی که صفحه Infinity-U دارای یک بریدگی U. شکل در بالا صفحه برای دوربین سلفی است)

 

اخبار,اخبارتکنولوژی,سامسونگ


همانطور که چندی پیش اخبار مربوط به این سری A Galaxy فاش شده بود، اولین مدل‌هایی که به بازار می‌آیند، Galaxy A50، Galaxy A70 و Galaxy A90 خواهند بود. سامسونگ در هر سه مدل یاد شده از اسکنر اثرانگشت زیر صفحه نمایش (مانند پرچم دار گلکسی اس ۱۰) استفاده خواهد کرد، هرچند به جای روش دقیق‌تر فراصوتی، مانند OnePlus 6T از روش نوری برای شناسایی اثر انگشت استفاده خواهد شد تا هزینه ساخت کاهش یابد. در طول سال شرکت سامسونگ مدل‌های دیگر خانواده Galaxy A را به بازار خواهد فرستاد، اما این مدل‌ها به فناوری اسکنر زیر صفحه نمایش مجهز نمی‌شوند.

 

اخبار,اخبارتکنولوژی,سامسونگ


همه مدل‌ها بسته به نوع قیمت‌گذاری، از دوربین‌های دوگانه یا سه‌گانه بهره می‌برند که برای بهبود عکاسی واقعیت افزوده و پرتره، استفاده از دوربین ToF (دوربین‌هایی با حسگر سه بعدی) برای همه مدل‌ها در دستور کار شرکت سامسونگ قرار گرفته است. این شرکت در حال حاضر زمان ارائه و قیمت دقیق محصولات سری را مشخص نکرده است، اما انتظار مدل اولین مدل آن در سه ماهه دوم سال جاری معرفی شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، در هفته جاری شاهد برگزاری نمایشگاه CES در آمریکا بودیم. هرساله در طول این نمایشگاه تمام شرکت‌های بزرگ و کوچک حوزه فناوری جمع می‌شوند تا محصولات جدید خود را به نمایش بگذارند، به همین دلیل است که به CES لقب بزرگ‌ترین نمایشگاه فناوری سال را داده اند. نمایشگاه CES برای اولین بار در سال ۱۹۶۷ برگزار شد و حالا سابقه آن به بیش از ۵۰ سال می‌رسد. CES مخفف "Consumer Electronics Show" به معنای نمایشگاه الکترونیک مشتری محور است، این به آن معنا است که در این نمایشگاه، خبری از تجهیزات زیرساختی و سازمانی نیست، تمام شرکت‌هایی که در این نمایشگاه حضور دارند، از تولیدات مشتری محور خود که مناسب زندگی روزمره انسان‌ها است پرده برداری می‌کنند. همین موضوع جذابیت نمایشگاه را افزایش می‌دهد.

 

اخبار,اخبارتکنولوژی, نمایشگاه CES 2019


امسال نیز مانند سال‌های گذشته تمام برند‌های بزرگ فناوری در این نمایشگاه حاضر بودند و از محصولات و فناوری‌های جدید خود رونمایی کردند. ما قصد داریم در دو گزارش بهترین محصول معرفی شده در ۱۴ دسته بندی مختلف را معرفی کنیم، با قسمت دوم گزارش با ما همراه باشید. همچنین میتوانید از طریق لینک زیر به گزارش اول دسترسی داشته باشید.

 

اخبار,اخبارتکنولوژی, نمایشگاه CES 2019


بهترین فناوری و محصول تلفن هوشمند معرفی شده در نمایشگاه CES 2019
Mophie Juice Pack Access
شرکت‌های مختلف به طور معمول در نمایشگاه CES از تلفن‌های هوشمند خود رونمایی نمی‌کنند، اما محصولات جانبی تلفن همراه در این نمایشگاه زیاد به چشم می‌خورد. شرکت Mophie به تازگی یک محصولی را معرفی کرده که مانند یک پاوربانک عمل می‌کند. Juice Pack Access یک دستگاه شارژ بی‌سیم است که برای مدل‌های مختلف آیفون ساخته شده است. کاربران آیفون با این وسیله سرانجام می‌توانند به طور همزمان هم تلفن خود را شارژ کنند و هم با استفاده از سیم Lightning از هدفون یا هر وسیله دیگری که به این سیم نیاز دارد متصل شوند. Mophie با محصول جدید خود مشکل خیلی از کاربران آیفون را حل کرده و باید دید در بازار به محصولی پر طرفدار تبدیل می‌شود یا خیر؟

 

اخبار,اخبارتکنولوژی, نمایشگاه CES 2019


برترین تلویزیون معرفی شده در نمایشگاه CES 2019
ال‌جی OLED TV R
رویای تلویزیون OLED قابل انعطاف سرانجام به حقیقت پیوست. شرکت ال‌جی با تولید تلویزیون OLED TV R قدم بزرگی در این صنعت برداشته و یکی از درخشان‌ترین محصولات CES را به نمایش گذاشت. صفحه ۶۵ اینچی این تلویزیون با وجود قابل انعطاف بودن کیفیتی همچون دیگر تلویزیون‌های OLED جدید ال‌جی را دارد که شامل رنگ‌های زنده و رنگ مشکی عمیق است. این محصول از 4K و HDMI 2.1 نیز پشتیبانی می‌کند. اطلاعات کامل در مورد این محصور در لینک خبر زیر قابل مشاهده است.

 

اخبار,اخبارتکنولوژی, نمایشگاه CES 2019


بهترین محصول گیمینگ معرفی شده در نمایشگاه CES 2019
Alienware Area-51m
هر چند اولین لپ‌تاپ تولیدی شرکت Alienware به سخت افزار بسیار قدرتمندی مجهز است، اما نکته منحصر به فرد در مورد این لپ‌تاپ این است که خریدار در هر زمانی می‌تواند اجزای آن مانند حافظه رم، پردازنده، کارت گرافیک و حافظه داخلی را تعویض کند یا ارتقاء ببخشد. در واقع سخت افزار این لپ‌تاپ مانند یک رایانه شخصی قابل تغییر است. طراحی چنین سیستم انعطاف پذیری یک ایده جدید و فوق‌العاده است و کمک می‌کند تا متناسب با گذر زمان دستگاه خود را به روز کنید و مجبور به خرید یک لپ‌تاپ جدید نشوید. Area-51m جدا از طراحی فنی و قابل انعطاف، ظاهری بسیار جذاب و درخور یک لپ‌تاپ گیمینگ دارد که خریداران را عاشق خود می‌کند.

 

اخبار,اخبارتکنولوژی, نمایشگاه CES 2019


برترین محصول غیر منتظره معرفی شده در نمایشگاه CES 2019
Impossible Burger 2.0
لپ‌تاپ‌ها، گجت‌های هوشمند و تلویزیون‌ها هر ساله پای ثابت نمایشگاه CES هستند و هرگز از شنیدن نام چنین محصولاتی در این نمایشگاه تعجب نخواهیم کرد. اما زمانی که یک شرگت برگر ساز با یک دستورالعمل جدید وارد نمایشگاه می‌شود، همه با محصولی غیر منتظره رو به رو خواهند شد. Impossible Burger 2.0 از برنج گیاهی و بدون گوشت تهیه شده،


3. بهینه‌سازی تصاویر

استفاده از تصاویر و انواع فایل‌های چندرسانه‌ای این روزها هم برای مدیران سایت‌ها و هم برای کاربران به یک گویه مهم تبدیل شده است. همین مسئله مایه شده تا موتورهای جستجو برای این مورد هم به اندیشه چاره بیفتند و به عنوان یگانه از راه‌های بهینه‌سازی سایت از آن استفاده شود. اما مسئله مهم در به کارگیری تصاویر در صفحات سایت این است که بسیاری افراد بدون توجه به بهینه سازی عکس ها و کاهش حجم تصاویر باعث ضربه زدن به سایت خود می‌شوند.


در اثناء به کارگیری تصاویر متاداده‌های هر تصویر مشابه سررسید ساخت تصویر، اطلاعات رزولوشن، اطلاعات دستگاهی که با آن عکاسی شده و… را حذف کنید.


حتما این نکته را در نظر بگیرید که به کارگیری عکس ها در سایت بیشترین کارایی را روی افزایش سرعت سایت دارد. بنابراین سعی کنید با به کارگیری نرم‌افزارهایی نظیر فتوشاپ در ویندوز و گیمپ در گنو/لینوکس ضمن حفظ کیفیت تصاویر حجم آنها را تا جای ممکن تفریق دهید. افزار آنلاین برای تفریق حجم تصاویر نیز وجود دارند که میتوانید از آنها استفاده کنید. به عنوان نمونه سایت‌های pxhere.com، tinypng.com و tinyjpg.com از پرطرفدارترین آنها هستند.


لود مرحله‌ای تصاویر

یکی از بهترین روش‌های افزایش سرعت سایت استفاده از قابلیت لود تنبل برای عکس ها است. افزونه بهینه سازی و افزایش سرعت سایت وردپرس در این صورت تا زمانی که به بخشی که تصویر در صفحه قرار دارد اسکرول نکرده باشید درخواستی برای لود تصویر به سرور ارسال نخواهد شد. در این صورت در سررسید لود سایت با کاهش شمار درخواست HTTP مواجه میشوید که صفحات سریع‌تر لود می‌شوند. حال هر سررسید دربایستن بود عکس ها لود شوند این تقاضا با اسکرول کردن و رسیدن به محتوای تصویر ارسال شده و در زمانی کوتاهی نیز تصویر نمایش داده خواهد شد.


جلوگیری از مصرف پهنای باند سایت

در بسیاری از موارد که برای سایت‌های پر بازدید پیش می‌آید، عکس ها و دیگر فایل‌های این سایت‌ها در وبلاگ‌ها و سایت‌های دیگر استفاده می‌شود. این مسئله مایه مصرف بالاتر پهنای باند سایت خواهد شد و مدام سرور را درگیر پاسخ دادن برای لود فایل‌ها در سایت‌های مختلف می‌کند. در این حالت بهتر است قبل از هر چیزی اگر سایتی دارید که از فایل‌های تصویری زیادی بهره‌گیری می‌کنید از هاست دانلود برای فایل‌ها استفاده کنید که تاثیر روی درگیر شدن بیشتر سرور دیتابیس و مصرف پهنای باند بالا و از طرفی سایر برآوردن به درخواست‌های بسیار نداشته باشید. ولی اگر نیازی به هاست دانلود ندارید می‌توانید از نمایش تصاویر سایت در سایت‌های سایر جلوگیری کنید. برای این شغل بس است کد زیر را در فایل htaccess. سایت خویش پیمان دهید. اما مزه آن بیش از پیش به گوشت نزدیک است و می‌تواند جایگزین بسیار خوبی برای برگر‌های گوشتی شود. این محصول می‌تواند مردم را از مضرات مصرف زیاد گوشت حفظ کند و این اتفاقی غیرمنتظره است.

اخبار,اخبارتکنولوژی, نمایشگاه CES 2019


برترین فناوری ورزشی معرفی شده در نمایشگاه CES 2019
JAXJOX Smart Kettlebell
فناوری‌های ورزشی در چند سال اخیر به جای آن که به خود وسایل ورزشی متمرکز شود به سمت گجت‌های سلامت و خدمات اشتراکی سوق پیدا کرده است. اما شرکت JAXJOX محصول جدیدی را در نمایشگاه امسال معرفی کرد که به خود روح ورزش بازمی‌گردد. کتل‌بل‌ها از محبوب‌ترین وزنه‌های ورزشی هستند که تمام بدن را درگیر می‌کنند و در باشگاه‌های بدنسازی بسیار پر کاربرد هستند. JAXJOX یک کتل‌بل هوشمند طراحی کرده که وزن آن به صورت دیجیتالی تغییر می‌کند. این یک فناوری واقعا ویژه است که ورزشکاران را از شر کتل‌بل‌ها با وزن‌های مختلف رها می‌کند. این محصول هنوز کمی خام است، اما JAXJOX قول داده تا مدل‌های مختلف آن را به زودی تجاری کند.

 

اخبار,اخبارتکنولوژی, نمایشگاه CES 2019


برترین رایانه یا تبلت معرفی شده در نمایشگاه CES 2019
Dell XPS 13
چگونه می‌توان یک لپ‌تاپ عالی را به یک محصول فوق‌العاده تبدیل کرد؟ شرکت دل با طرح جدید لپ‌تاپ XPS 13 مشکلات قبلی این مدل را رفع کرده و حالا این لپ‌تاپ یک محصول بی نقص است. صفحه نمایش این لپ‌تاپ به 4K Dolby Vision HDR مجهز شده، وب‌کم به بالای صفحه انتقال پیدا کرده و حاشیه صفحه حتی از قبل نیز باریک‌تر شده است. XPS 13 حالا یک از بهترین لپ‌تاپ‌های ویندوزی بازار است که بسیار سریع، کاربردی و جذاب است و یکی از بهترین صفحه نمایش‌های موجود در بازار را نیز دارد.

 

اخبار,اخبارتکنولوژی, نمایشگاه CES 2019


برترین ربات معرفی شده در نمایشگاه CES 2019
Samsung Bot Care
ربات‌های خانگی محصولات فراگیری نیستند، اما به آرامی جایگاه خود را در خانواده‌ها باز می‌کنند. Bot Care جدید سامسونگ یک از آن محصولاتی است که کاربرد‌ها فراوانی دارد و شاید به همه‌گیر شدن ربات‌ها کمک کند. این ربات وضعیت خواب و حیاتی شما را آنالیز می‌کند و در مواقعی که زمین می‌خورید یا به کمک نیاز دارید با ایجاد آژیر یا تماس با مراکز آورژانسی به کمک شما می‌آید. این ربات با امکانات تفریحی خود می‌تواند کودکان شما را سرگرم کند و شما را به برنامه‌های روزانه خود آگاه سازد.

 

اخبار,اخبارتکنولوژی, نمایشگاه CES 2019


برترین فناوری نمایشگاه CES 2019
Impossible Burger 2.0
شاید کمی عجیب به نظر برسد که برترین محصول بزرگ‌ترین نمایشگاه فناوری سال در واقع یک غذا باشد، اما Impossible Burger به دلیل ایده جدید و تاثیر گذاری که در سلامت انسان و حتی آینده کره خاکی دارد به عنوان بهترین محصول این نمایشگاه انتخاب می‌شود. مصرف فست فود‌ها، گوشت قرمز و غذا‌های ناسالم در جهان رو به افزایش است و به طبع بیماری‌هایی نظیر اضافه وزن، فشار خون، کلسترول بالا و مواردی از این دست نیز در جهان رشد چشمگیری داشته است. یک همبرگر گیاهی می‌تواند به اصلاح رژیم غذای انسان‌ها کمک کند و البته فراموش نکنیم که مهم‌ترین عامل موفقیت Impossible Burger طعم آن است که بسیار به طعم اصلی گوشت نزدیک است و شاید حتی از آن بهتر هم باشد.

به گزارش ایسنا، مایکروسافت بعنوان شرکت توسعه‌دهنده سیستم‌ عامل ویندوز، چند سال پیش در رقابت با شرکت‌های رقیب همچون گوگل و اپل تصمیم گرفت که به عرضه و ارائه گوشی‌های هوشمندی با سیستم عامل ویندوز اقدام کرده و به توسعه این پلت‌فرم در بخش موبایل روی بیاورد که متاسفانه هرگز نتوانست محبوبیت چندانی در میان کاربران گوشی‌های موبایل کسب کند و آن شرکتهای تولیدکننده موبایل همچون نوکیا که با مایکروسافت همکاری می‌کردند نیز با افت شدیدی در میزان فروش محصولات مبتنی بر ویندوز موبایل مواجه شدند.

 

همه این عوامل موجب شد که این شرکت بزرگ علی‌رغم موفقیت در زمینه سیستم عامل ویندوز در نسخه‌های دسکتاپ برای رایانه‌های شخصی، نتواند در حوزه گوشی‌های هوشمند ویندوزی موفق شود. بدین ترتیب اعلام کرد که دیگر محصول جدیدی را که از نسخه موبایلی این سیستم عامل بهره ببرد، معرفی و رونمایی نخواهد کرد.

 

حالا براساس تازه‌ترین گزارش‌های منتشر شده از سوی مایکروسافت، به روزرسانی‌های امنیتی و نرم‌افزاری برای نسخه موبایلی ویندوز ۱۰ تا انتهای سال جاری میلادی یعنی دسامبر ۲۰۱۹ منتشر می شود و دیگر پس از آن کاربران گوشی‌های مذکور قادر نخواهند بود وصله‌های امنیتی برای گوشی خود دریافت کرده و یا دستگاه خود را آپدیت کنند.

 

بر اساس گزارش وب سایت سی‌نت، به نظر می‌رسد که برای مایکروسافت نیز عرضه و انتشار به روزرسانی‌های جدید برای گوشی‌های ویندوزی دیگر صرفه و توجیه اقتصادی ندارد به همین دلیل هم  مرگ تدریجی و پایان این گوشی‌ها را به صورت عمومی اعلام کرده تا کاربران مربوطه در صورت تمایل گوشی‌های خود را تغییر وضعیت داده و یا آن را با گوشی‌های دیگر مبتنی بر اندروید و آی‌اواس تعویض کنند.

 

روز گذشته سند پتنتی منتشر شد که نشان می‌داد گوگل ظاهرا در حال توسعه پیکسل 4 خود با پنل نمایش تمام صفحه است. حالا شاهد انتشار تصاویر تازه‌تری از یک پتنت دیگر هستیم که همین موضوع را بار دیگر مورد تأیید قرار می‌دهند. البته در این تصاویر تازه همچنین یک قابلیت محبوب دیگر هم دیده می‌شود.

 

حاشیه‌های صفحه نمایش در گوشی هوشمند مرموز موجود در این پتنت تقریبا هم اندازه حاشیه‌ها در گوشی‌های آیفون 10 اس اپل و سری پرچمداران گلکسی اس 10 سامسونگ هستند. از طرفی برخلاف هر دو گوشی مذکور هیچ نشانی از بریدگی سوراخ مانند و ناچ در پنل نمایش این گوشی گوگل دیده نمی‌شود.

 

با توجه به این موضوع هنوز مشخص نیست که گوگل چگونه قادر خواهد بود تکنولوژی تازه خود با دوربین سلفی دوگانه را در این پنل نمایش تمام صفحه تعبیه کند. از طرف دیگر به نظر می‌رسد که این غول تکنولوژی همچنان تمایل دارد بلندگوهای استریو محبوب را در پنل جلوی گوشی آینده هم نگه دارد. در این تصاویر به خوبی می‌توان بریدگی‌های عریض مربوط به بلندگوهای استریو را در بخش‌های بالا و پایین پنل نمایش مشاهده کرد.

 

 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی,

این پتنت برخلاف اسناد قبلی پنل پشتی گوگل پیکسل 4 را به نمایش نگذاشته است. از آنجا که این طراحی در سپتامبر سال 2017 به ثبت رسیده ، سایر موارد در طراحی احتمالی پنل پشتی تا امروز دیگر منتفی شده بودند. در پتنت قبلی که چندی پیش منتشر شد هم پنل پشتی منتسب به پیکسل 4 تقریبا شبیه به پنل پشتی گوشی هوشمند پیکسل 2 ایکس ال طراحی شده بود.

 

به نظر می‌رسد که گوگل واقعا ایده طراحی پیکسل با پنل تمام صفحه را جدی گرفته باشد. از طرفی تلاش برای محقق ساختن این ایده موضوع متفاوت دیگری است. اگر این پیش بینی صحت داشته و گوگل واقعا به دنبال توسعه چنین گوشی هوشمندی باشد، بدین ترتیب ممکن است که پیکسل 4 با چنین رویکرد نوینی معرفی شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.