قالب های فارسی وردپرس 8

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 8

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

ووکامرس چیست؟ ساخت فروشگاه اینترنتی با وردپرس

ساخت فروشگاه اینترنتی با وردپرس
اگر اطلاعی ندارید باید خدمت شما پهنا کنم با وردپرس هر گونه وبسایتی بخواهید می توانید راه اندازی کنید. امروز تقسیم جدیدی به وطن وردپرس اضافه کردیم به نام تعلیم ووکامرس ، در این تقسیم بصورت مرحله به مرحله به شما روش تاسیس فروشگاه در وردپرس را تعلیم خواهیم داد.

ووکامرس چیست؟
ووکامرس یا woocommerce یک افزونه طراحی سایت فروشگاهی وردپرس است که می توانید با این افزونه یک فروشگاه نیرومند بسازید. محصولات خود را در فروشگاه قرار دهید و اقدام به فروش آنلاین محصولات خویش کنید. ووکامرس در چند سنه تازه رشد چشمگیری داشته و فروشگاه های زیادی با آن راه اندازی شده اند. قالب های متعددی برای آن ساخته شده و افزونه های بسیاری برای آن کد نویسی شده ، بعد اگر می خواهید سایت فروشگاهی خویش را با ووکامرس تاسیس کنید اصلا به اندیشه محدودیت های آن نباشید چون به جرات می تاب گفت محدودیتی راز راه شما نیست!

ووکامرس تا این لحظه با 47,371,551 دانلود توانسته 28 درصد از فروشگاه های آنلاین را تاسیس کند!

حالا ووکامرس جزو برترین پلتفرم های تاسیس فروشگاه اینترنتی در دنیاست. آمار آن را ببینید.

درگاه پرداخت ووکامرس
شما می توانید با نصب ووکامرس و گرفتن یک درگاه پرداخت اینترنتی ، یک فروشگاه قدرتمند راه اندازی کنید لغایت مشتریان بصورت آنلاین اقدام به خرید محصولات شما کنند. خوشبختانه افزونه های زیادی برای تاسیس درگاه پرداخت در ووکامرس وجود دارد که به زودی روی سایت پیمان خواهیم داد. بعد نگران وضعیت واریز وجه توسط مشتری نباشید. وقتی شما در خواب شبانه به راز می برید فروشگاه وردپرسی شما محصولاتتان را به مشتری شناسایی می کند و مشتری از محصولات شما خرید می کند.

پنل مدیریت ووکامرس

کنترل کردن فروشگاه اینترنتی
شما از پنل مدیریت وردپرس بصورت سر راست بر تمامی دسته های فروشگاه خویش چیرگی کامل خواهید داشت. می توانید محصولات را مدیریت کنید. صورتحساب های مشتریان را ببینید. کد تخفیف برای مشتریان اضافه کنید و … چکیده هر کاری که باید روی یک فروشگاه اینترنتی کبیر سپریدن دهید را در کمر بستن خواهید داشت.

تنظیمات ووکامرس

قالب های ووکامرس
خوشبختانه احصاییه قالب های ووکامرسی در اندوختگاه وردپرس بسیار بسیار هست. وانگهی می توانید از تقسیم قالب فروشگاهی وردپرس ما قالب های پارسی را دانلود کنید و یا قالب های فوق حرفه ای وردپرس را از بخش قالب حرفه ای وردپرس در میهن وردپرس اخذ کنید.

افزونه های ووکامرس
هم چنین ووکامرس افزونه های بسیار زیادی برای سفارشی کردن و اضافه کردن امکانات جدید به فروشگاه شما در اخیارتان قرار می دهد. افزونه هایی برای مدیریت مشتریان ، تاسیس بازاریابی در فروشگاه ، شمردن فروشگاه و …

ارائه دیاگرام کامل فروش
ووکامرس به شما دیاگرام کامل فروش ها ، در آمد ها و تکاپو های فروشگاه شما را ارائه می کند.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.