قالب های فارسی وردپرس 8

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 8

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

روش های بالا بردن بازدید سایت در گوگل و بهبود سئو در سال ۲۰۱۹

بالا بردن بازدید سایت در گوگل احد از اهداف تمام بازرگانی های امروزین است. پیدا شدن در صفحه نخست گوگل در هنگام جستجو برای شما و تجارتتان اعتبار بالایی به همراه می آورد و مایه افزایش اعتماد کاربران نسبت به سایت و خدماتتان می گردد. روشهای بالا بردن  راه های افزایش بازدید سایت در گوگل از طریق درمان سئوی سایت به چهره متناوب تغییر کرده و بهینه شده است. دیگر نمی طاقت برای پیمان گرفتن در صفحه نخست گوگل حقه های کهنه را پیاده کرد زیرا هر چه این موتور جستجو هوشمند تر شده است، جلوی این طور فریب کاری ها را اغلب گرفته است.


بهترین راه برای شفا سئو سایت و قرار گرفتن در صفحه اول گوگل آموزش، مطالعه و تجربه است. افرادی که در زمینه بهبود سئوی سایت فعالیت می کنند باید با واپسین تغییرات و به روزرسانی ها همگام شوند و به چهره مداوم آنها را رصد کنند. در اینجا می خواهیم شما را با بعضی از راه های بالابردن بازدید سایت در گوگل که در سنه ۲۰۱۹ مورد کاربرد قرار می گیرد آشنا کنیم. این مقاله را در طول موعد به روز خواهیم کرد لغایت شما را با پسینیان دگرگونی ها در قانونگذاری های گوگل به اتفاق کنیم.


 


چگونه بازدید سایت را در گوگل بالا ببریم ؟

۱ – کیفیت درونمایه هنوز حرف نخست را می زند.

اصل اولیه و منطق در جستجوهای گوگل، کیفیت و دقت مطالبی است که در نتایج گوگل نما می شوند. کیفیت درونمایه همش مهمترین عامل موفقیت برای قرار گرفتن در صفحه نخست گوگل بوده است.


روش های بالا بردن بازدید سایت در گوگل - محتوا


وقتیکه یک کاربر یک مطلب را در گوگل جستجو می کند این موتور جستجو شروع به تکاپو برای پیدا کردن بهترین نتایج پیوسته با آن میکند. آنها به پیگیری سایت ها، بلاگ ها و صفحات وبلاگی می گردند که پیوسته ترین جواب را به سئوال مربوطه بدهد و سپس شروع به فهرست کردن وب سایت ها در صفحه نتایج موتور جستجو یا SERP می کنند. سایت هایی که بهترین اطلاعات را در مورد موضوع داشته باشند در مقام اول تا سوم SERP پیمان می گیرند. اما رسیدن به این نقطه شغل آسانی نیست.


برای رسیدن به جایی که مطلب شما در صفحه نخست گوگل قرار بگیرد و گرد از سه رتبه اول SERP را داشته باشد، اطلاعات موجود و مطالب کلیدی که کاربران به دنبال آنها هستند باید در آن صفحه موجود باشد. اگر صفحه شما در بر گیرنده اطلاعات باره عقیده کاربر باشد به شایستن زیاد وقت اکثریت را در آن صفحه صرف می کند و وانگهی با آن صفحه اغلب درگیر می شود و این امر سبب می شود که موعد حظور او در این صفحه بالا برود و این موضوع از نظر گوگل یک موفقیت برای آن مطلب است. ولی اگر مطلب شما با اهدف جستجوی کاربر همخوانی نداشته باشد او به سرعت آن صفحه را ترک خواهد کرد و این به گوگل می گوید که مطلب با جستجو مغایرت داشته و از اعتبار آن صفحه کاسته می شود. گرد دیگر از مواردی که کیفیت محتوا را بالا می برد اتحاد مطالب موجود در یک تارنما است. اگر مطالب سایت هیچگونه ارتباطی با یکدیگر نداشته باشند و هر کدام اطلاعاتی در مورد زمینه های مختلفی بدهند، گوگل نمی تواند قصد سایت را متوجه شود و احتمالا جایگاه مناسبی را برای آن در نظر نمی گیرد.


برای نمونه اگر سایت شما در مورد بازرگانی آنلاین است و احتملا مطلبی در باره طباخی در آن بگذارید و تمام قوانین سئو را نیز برای آن پست رعایت کنید، اثری از آن در صفحه نخست گوگل پیدا نخواهید کرد.


یکی سایر از مواردی که مایه می شود کیفیت مطالب شما برای گوگل بالاتر برود، کمک به گوگل برای یافتن هدف اصلی سایت یا یک نوشته است. برای بالا بردن بازدید سایت در گوگل شما بیچارگی دارید که در صفحه نخست قرار بگیرید و برای این موضوع گوگل باید منظور اصلی سایت و نوشته را متوجه شود لغایت آن را با جستجوها مطابقت دهد. پس هرگز کیفیت مطالب خویش را فدای مسائل سایر نکنید زیرا در بلند مدت اینگونه مطالب با کیفیت است که آن را در صفحه اول گوگل و جزو گزینه های اول SERP پیمان می دهد.


یکی از موارد دارای اهمیت در درمان رتبه سایت را میتوان در این جمله خلاصه کرد : “محتوای خود را پیش درآمد برای خواننده بسازید و سپس برای خزنده موتور جستجو.”


 


۲ – برندسازی همیشگی برای شناساندن خویش به دیگران.

اغلب صاحبان یک وبسایت با خویش اندیشه می کنند که آنها یک مطلب زیاد پرمحتوا تولید کرده اند و گوگل آنها را در صفحه اول نشان خواهد داد. متاسفانه باید بگویم که این فکر، توهمی بیش نیست.


هیچ شکی وجود ندارد که محتوای سایت باید بسیار با کیفیت باشد ولی چگونه گوگل متوجه می شود که این محتوا با کیفیت است؟ صحیح است که گوگل قویترین هوش مصنوعی را برای موتور جستجوی خویش استفاده می کند، ولی آیا فکر می کنید در بین میلیون ها تارنما و میلیاردها صفحه که هر کدام به زبان های مختلفی تألیف شده است چگونه این موتور هوشمند می تواند مرتبط ترین مطلب با نیاز کاربر را به او نمایش دهد؟


اینجاست که برندسازی به صورت همیشگی به میدان می آید. برای بالا بردن بازدید سایت در گوگل باید هر روز برندسازی کنید و خویش را نمایش دهید. برندسازی یعنی نمایش دادن یک وبسایت، محتوای آن و بلاگ ها در فضای مجازی و اینترنت برای جذب بیشینه توجه بازدیدکنندگان. اگر آنها سایت شما را بشناسند و از مطالب آن لذت ببرند، آن را با رفقا خویش به اشتراک می گذارند و این باعث می شود که برند، شهرت خوبی در بین کسان پیدا کند. آنها به تعقیب مطالب موجود در وبسایت شما می گردند و پس از مدتی عادت می کنند اغلب به آن سر بزنند.


اگر برندی که در ذهن کاربران خویش ساخته اید آنها را مجاب کند که بیشتر درگیر سایت و مطالب موجود  آن شوند، شما در برندسازی موفق شده اید و می توانید یک قدم دیگر به ظاهر شدن در صفحه اول گوگل و رتبه ای بالا در SERP کم و بیش شوید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.