قالب های فارسی وردپرس 8

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 8

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

افزایش بازدید واقعی از سایت گوگل

افزایش بازدید راستین گوگل ، افزایش بازدید واقعی یکی از پر اهمیت ترین دغدغه های وب مستران سئو میباشد. زیرا بازدید واقعی رابطه مستقیمی با افزایش فروش دارد. راه های افزایش بازدید سایت در گوگل .برای افزایش بازدید چند مسیر وجود دارد احد از این مسیر ها استفاده از سئو کلاه سیاه میباشد در این شیوه با انحراف بازدید کننده ازیک سایت پربازدید به روشهای گوناگون از آنگونه پاپ آپ یا لینک های خود مفتوح شونده کوشش میکنند ترافیک را به سمت سایت شما منحرف کنند این روش در مدت کوتاه جوابگو هست ولی در مدت موعد طولانی باعث از بین رفتن سئو و اعتماد گوگل به سایت شما میشود .


افزایش بازدید راستین گوگل

در روش صحیح افزایش بازدید راستین گوگل باید به چند نکته پروا کنید:


نکته نخست : بدنبال کلماتی باشید که بازدید کننده راستین بدنبال آن است استفاده از واژه ها تک سیلابی معمولا رایج است ولی کاربر همش بجای به کارگیری واژه ها تک سیلابی، کلمه کامل را درج میکند.


مثال :


ما مدت زمانی کوشش میکردیم واژه سئو را به صدر نتایج بیاوریم اما در یک موعد متوجه شدیم کسانی که واژه سئو را جستجو میکنند به راستی بدنبال تعلیم سئو هستند بعد کوشش کردیم کلمه آموش سئو را هم برای آنها در دسترس قرار دهیم اما پس از مدتی دیدیم اغلب بازدید کنندگان بدنبال چک فهرست سئو و قیمت سئو سایت میباشند بعد کوشش در اصلاح واژه ها کردیم


نکته دوم: کوشش کنید از شبکه های اجتماعی کاربرد کنید شبکه های اجتماعی بازدید احسان به شما میدهند و پس از مدتی مایه افزایش بازدید واقعی سایت میشوند.


نکته سوم : دائم نخستین و بروز ترین باشید در تولید درونمایه دقت کنید که بجای محتوای تکراری چیست و چگونه می‌توان از بروز آن ممانعت کرد سعی کنید همش خویش دست به تولید محتوا بزنید شاید کمی مشکل باشد اما همش پاسخ میدهد


افزایش بازدید واقعی گوگل


افزایش بازدید گوگل

افزایش بازدید گوگل هدف نیست رهسپار برای افزایش درآمد از سایت و اینترنت است پس کمیت را فدای کیفیت نکنید کوشش کنید با افزایش واقعی افزایش بازدید گوگل سایت خویش را به در آمد زایی برسانید.


 


افزایش بازدید جستجوی گوگل

افزایش بازدید جستجوی گوگل ، برای افزایش جستجو گر گوگل شما نیاز به سئو دارید سئو اصولی با سئو شما اغلب ترافیک گوگل را به سمت سایت خویش هدایت میکنید و با افزایش بازدید جستجوی گوگل سایت شما به فروش و کسب درآمد خواهد رسید 


فروش بازدید راستین گوگل

فروش بازدید واقعی گوگل افزایش بازدید راستین و فروش بازدید باقی که در خیلی از سایت ها به آن اشاره میشود تغییر ترافیک ورودی سایت میباشد. در این طریق بصورت طاقت خاسته در نرم افزارهای جی پی n مجانی و یا ... بدون توجه به ارج به کاربر در نرم اسباب ربات اقدام به سرچ و ورود به سایت منظور میکند در نما افزایش بازدید زیاد موثر میباشد ولی در واقع این شغل مایه اسپم شدن صفحه بالا رفتن اسپم سایت و حذف سایت از نتایج گوگل میشود.

ما با توجه به احتیاج به ترافیک واقعی گوگل اقدام به  فروش بازدید راستین گوگل انجام دیتا ایم این بازدید و توضیحات کامل را در صفحه فروش بازدید واقعی گوگل میتوانید ببینید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.