قالب های فارسی وردپرس 8

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 8

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

جمع‌بندی کنفرانس سامسونگ در IFA 2015: تمرکز بر اینترنت اشیا و معرفی گیر اس 2

سامسونگ امسال برخلاف گذشته در نمایشگاه ایفا گوشی هوشمندی از سری نوت را معرفی نکرد چرا که چند روز قبل از آغاز نمایشگاه اقدام به انجام این کار کرده بود. اما در نمایشگاه ایفا تمرکز کره‌ای‌ها بر روی ساعت هوشمند و اینترنت اشیا بود. در ادامه با زومیت همراه باشید تا به بررسی عملکرد سامسونگ در این نمایشگاه بزرگ بپردازیم.

سامسونگ برخلاف روال گذشته در نمایشگاه ایفا امسال به جای گوشی‌های هوشمند بر روی اینترنت اشیا و معرفی ساعت هوشمند گیر اس ۲ تمرکز داشت.

در حاشیه نشست خبری ایفا که پنج‌شنبه ۱۲ شهریور در برلین صورت گرفت، دکتر هونگ مدیر ارشد بازاریابی سامسونگ گفت:

ما بر این باوریم که اینترنت اشیا، دنیای لوازم دیجیتال و الکترونیکی را متحول خواهد کرد و ایفای امسال برایمان فرصتی است تا شما را از دستاوردهایمان در سال گذشته آگاه کنیم. سامسونگ هر سال بیش از ۳۰۰ میلیون دستگاه را در اروپا به فروش می‌رساند. امروزه بیش از ۸۵ میلیون کاربر اروپایی از محصولات سامسونگ در خانه‌هایشان بهره‌ می‌برند که این موضوع با سرعت زیادی در حال پیشروی در محل‌ کار نیز هست. برای ما مهم این است که محصولاتمان را با انتظارات و نیاز مردم همسو کنیم. چشم‌انداز ما در بحث اینترنت اشیا نیز، همگام شدن با زندگی است.

Intelligent Video، فناوری اینترنت اشیای سامسونگ برای کنترل لوازم خانگی

intelligent video

سامسونگ در مراسم امروز خود از تکنولوژی Intelligent Video رونمایی کرد که بر اساس گفته‌های این کمپانی می‌توان به واسطه‌ی آن از طریق اینترنت و به صورت زنده به هاب اصلی اینترنت اشیاء متصل شد و همه‌ی لوازم را کنترل کرد. سامسونگ برای برآورده ساختن اهداف خود در زمینه‌ی اینترنت اشیاء با کمپانی‌های بزرگی همچون بی‌ام‌دبلیو و دی‌لینک نیز همکاری داشته است.

همکاری با کمپانی‌های بزرگ برای فراگیر کردن اینترنت اشیا

hi

شرکت سامسونگ در حال همکاری با یکی از رهبران بازار خودرو جهان، BMW است. به زودی اعلان‌های (Notification) نرم‌افزار SmartThings Hub سامسونگ روی مانیتور داشبورد خودروهای BMW قابل مشاهده خواهند بود و در این برنامه‌، کاربران می‌توانند وضعیت فنی خودرو خود را مشاهده یا حتی قفل خودروی خود را باز و بسته کنند.

سامسونگ همچنین با شرکت فولکس‌واگن نیز در حال همکاری است که نتیجه آن، ارائه یک تجربه رانندگی کاملا آنلاین است. به کمک برنامه Car Mode برای گوشی‌های Galaxy سامسونگ، کاربران می‌توانند حین رانندگی هم به وسیله صفحه‌نمایش لمسی و هم از طریق سیستم قدرتمند فرمان صوتی S Voice، به تماس‌های تلفتی خود پاسخ دهند و موسیقی مورد علاقه خود را گوش کنند. همچنین این برنامه مسیرهای موجود به مقصد موردنظر را برای کاربر تهیه می‌کند و پیامک‌های او را برایش می‌خواند. همکاری سامسونگ و فولکس‌واگن، تکنولوژی‌های پوشیدنی را نیز شامل می‌شود و کاربران این خودرو، از طریق اپلیکیشین فولکس‌واگن روی Gear S2 خود، قادر خواهند بود تا به سادگی، جایی که خودروی خود را پارک کرده‌اند پیدا کنند، در یک روز گرم، کولر خود را قبل از سوار شدن به ماشین، روشن کنند یا باتری خودرو الکتریکی‌شان را مدیریت کنند.

معرفی اولین پخش کننده بلوری با کیفیت UHD

2015 09 03 samsung 1200

فرمت تصویری شارپ که 4K نیز نامیده می‌شود نسل بعدی بلو ری است و جایگزین آن خواهد شد. پلیرهای این فرمت در اواخر سال جاری میلادی آماده‌ی فروش خواهند بود، اما هیچ شرکتی قبل از سامسونگ اقدام به معرفی این پلیرها نکرده است.

تمامی تولید کنندگان بزرگ تلویزیون رو به رزولوشن 4K یا UHD آورده‌اند تا بار دیگر به بازار تلویزیون‌ها رونق ببخشند؛ چرا که کاربران تلویزیون‌های خود را برای مدت‌های زیادی تعویض نکرده و از تلویزیون‌های خود به مدت چند سال استفاده می‌کنند. اما مهم‌ترین مشکل بر سر راه تولیدکنندگان در این زمینه، نبود محتوای مناسب رزولوشن 4K بوده است.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.