قالب های فارسی وردپرس 8

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 8

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

سئوکار کیست؟ سئو کار حرفه ای، کارشناس یا متخصص سئو کیست؟ سئوکار کیست؟ سئو کار حرفه ای، کارشناس یا متخصص سئو کیست؟

اگر از یک سئوکار بپرسید که شغل او چیست احتمالا مبتلا کمی درنگ شده و در حال کلنجار با خویش برای پرسش به سوال شما می شود. احتمالا بعد از اینکه جواب سوال شما را با جمله "من یک سئو پیشه هستم" بدهد، با نگاه شگفت شما رو به رو می گردد.


در برخی مواقع نیز آنها ممکن است پذیرش ساده تری به این شکل به سوال شما بدهند: "من در مقوله برنامه ریزی سایت ها برای گرفتن رتبه بالاتر در گوگل فعالیت می کنم." با این پذیرش بسیاری از کسان قانع شده و در ذهن خودشان این کار را زیاد جالب تصور می کنند. سئو کار چیست؟ سئو کار حرفه ای، کارشناس یا کارآزموده سئو کیست؟ اما موضوعی که در این نوع مواقع ذهن سئوکاران را درگیر می کند اینست که آیا آنها می بایست به همین استجابت کوتاهی اکتفا کنند یا موارد بیشتری را در ارتباط با سئو به طرف مقابلشان بگویند.


بسیاری از سئو کارها توضیح در ارتباط با شغل خویش را به یک مسئله بحران بر انگیز تبدیل می کنند. ولی اگر کل ما خوب دقت کنیم می بینیم که هر کسی در هر شغلی که فعالیت می کند اگر بخواهد دقیقتر درباره کار خود توضیحاتی دهد، احتمالا همه ما که در آن کار راز رشته ای نداریم دچار سردرگمی می شویم و از یک جا به پس اصلا متوجه حرف های طرف مقابلمان نخواهیم شد.


با این حال در صنعت سئو دو مسئله ارتباطات و شفافیت، زیاد مهم هستند. به همین خاطر می توان به طور واضحی به این سوال پذیرش داد: "سئو شغل کیست ؟"


سئو یا بهینه سازی برای موتورهای جستجو، به افراد کمک می کند لغایت محصولات و اطلاعات موردنظرشان را توسط  موتورهای جستجو مثل گوگل و بینگ به راحتی بیابند. یک سئوکار یا کارآزموده سئو با آنالیز و مطالعه در این باره به جستجوی مواردی می گردد که محبوبیت آنها در موتورهای جستجو در حال افزایش است و با اجرای استراتژی ها و اقداماتی سعی می کند که نتایج جستجو را برای یک سایت مشخص شفا ببخشد.


هدف نهایی از این کار، افزایش سطح ترافیک وب سایت با به کارگیری واژه ها و موضوعات کلیدیست. به نوع ای که کاربر بعد از ورود به سایت، جذب آن شده و در عین حال وب سایت نیز بر پای بست، الگوریتم های پیشنهادی گوگل طراحی شده باشد.


موتورهای جستجو همواره در حال تغییر هستند و سئوکار ها می بایست متناسب با آن اطلاعات خویش را به روز کنند. در اینجا با به کارگیری یک نمونه ماهیت کار را به شما نشان خواهیم داد. به عنوان نمونه واژه کلیدی "SEO" را در عقیده بگیرید. نتایج جستجو برای این واژه در سنه های گذشته به این شکل بود:


جستجوی Seo قدیم

در آن سررسید (سال 2011) در رتبه یک و دو سایت های ویکی پدیا و گوگل پیمان داشتند و بقیه نتایج جستجو نیز متعلق به آژانس های خدمات سئو بود. اما امروزه نتایج جستجو برای این کلمه کاملا متفاوت به نظر می رسد و به شکل پایین است:


جستجوی Seo جدید 1

و در پیوسته به شکل ذیل می باشد:


جستجوی Seo جدید 2

با یک نگاه متوجه می شویم که هیچ آژانس خدمات سئویی دیگر در بین نتایج صفحه اول پیمان ندارد و در عوض جای خود را به سایت های آموزشی دیتا اند. 


گوگل متوجه شد، افرادی که واژه SEO را جستجو می کنند اغلب به پیگیری کلیک بر روی سایت هایی هستند که اطلاعاتی را در این گویه ارائه می دهند. پس الگوریتم گوگل در این جهت تغییر یافت، به شکلی که پاسخگوی این خواسته کاربران باشد.


یک سئوکار حرفه ای می بایست توانا به شناسایی این دگرگونی ها باشد، مفهوم آنها را درک کرده و راهبرد های جدید متناسب با آنها برای یک تارنما وضع کند. به همین علت بسیاری از آژانس های خدمات سئو از این بعد بود که به گسترش دسته وبلاگ و آموزش سئو خویش پرداختند.


یک کارآزموده سئو یا کارشناس سئو دقیقا چه کاری سپریدن می دهد؟

فاکتورهای زیادی برای رتبه دهی به سایت ها وجود دارد و درک اینکه کدام فاکتور بیشترین کارایی را بر رتبه یک سایت مشخص دارد، کار بسیار سختیست. تکاپو یک کارآزموده سئو یا همان سئو کار، با صرفا چند ترفند و بک لینک در اینترنت چکیده نمی شود. یک سئو پیشه می بایست همواره به تعقیب واژه ها کلیدی محبوب باشد و مسیر هایی را برای افزایش شدامد سایت برپایی کند. به دنبال این افزایش شدامد نیز بردباری برخورداری از مشتری اغلب می گردد.


بهینه سازی وب سایت شما برای موتورهای جستجو به معنی اخطار از این فاکتور ها و تاسیس تاکتیک های جدید و متناسب با آنهاست. با این حال با تغییر رویه کار موتورهای جستجو، سایر نمی تاب به شیوه های سئو باستانی اتکا کرد. سئو نوین چیزی اغلب از اتکا به واژه ها کلیدی و متا تگ هاست.


فاکتورهای زیادی وجود دارد که سئوکار ها می بایست بر آن چیره باشند و این مسئله چیرگی بالایی را می طلبد. اگر این موارد در سطوح زیر تری بخواهیم بیان کنیم، در حالت کلی یک متخصص سئو می بایست توانا به درک موارد ذیل باشد:


چرا لینک ها مهم هستند

سئو داخلی چگونه بر رتبه صفحه تاثیرگذار است

سئو خارجی چگونه بر رتبه صفحه تاثیرگذار است

چرا تولید و بازاریابی محتوا برای هر گونه بازاریابی آنلاینی ضروریست

چگونه شبکه های اجتماعی بر روی سئو تاثیر گذارند

آیا تبلیغات کلیکی ارزش خرج کردن دارند؟

چگونه از طریق های نوین همانند سئو ویدئو می بایست استفاده کرد؟

یک سئوکار چیره دست مدام در حال ترکیب این روش ها برای کسب بهترین نتیجه است و همواره به دنبال افزایش اطلاعات خویش در زمینه سئو می باشد. اگر به دنبال یک سئو شغل حرفه ای هستید می توانید با تماس گرفته و از کارشناسان ما، مشاوره بگیرید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.