قالب های فارسی وردپرس 8

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 8

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

ویژگی‌های وردپرس

شاید برایتان سؤال پیش بیاید که چرا از وردپرس کاربرد کنیم؟
مهم‌ترین واصلی‌ترین خاصیت قطعاً تعداد بالای توسعه‌دهندگان این سیستم مدیریت درونمایه هست که این موجب انعطاف‌پذیری بالای وردپرس شده است به‌طوری‌که می‌توان گفت کمتر امکاناتی هست که نشود به‌صورت افزونه (پلاگین) به این سیستم اضافه نکرد.(در پیوسته درموردافزونه صحبت خواهیم کرد)
 

تعدادبالای توسعه دهنده های وردپرس ازدلایل محبوبیت آن است.
توسعه دهنده وردپرس

هزینه بسیار مختصر این سیستم خود از ویژگی‌هایی است که نمی‌شود از آن چشم‌پوشی کرد.اگراین‌که شما خیلی آسان و بدون پرداخت هزینه‌ای همه این سیستم را دانلود می‌کنید و مورداستفاده پیمان می‌دهید را با پرداخت مبالغ زیاد به شرکت‌های طراحی سایت باره سنجش قرار دهید،کاملاً این ویژگی را حس خواهید کرد.
وجود هزاران پوسته یا قالب(تم) که امکان جذاب‌تر شدن و کاربردپذیرتر شدن را به مامیدهد،ویژگی سایر این سیستم است.(در باره پوسته وردپرس در ادامه صحبت خواهیم کرد)
ویژگی بعدی امنیت دلخواه این سیستم مدیریت درونمایه است که نکته قابل‌توجه بروز نگه‌داشتن این سیستم و قالب و افزونه‌های مورداستفاده آن است.
دوبخشی مهم وردپرس
سیستم مدیریت محتوای وردپرس از بخش‌های مختلفی تشکیل‌شده است که مهم‌ترین آن‌ها پوسته یاقالب یا تم (که همگی یک‌چیز هستند) و افزونه یاپلاگین است.

قالب وردپرس
طراحی کلی سایت،به عبارت ساده‌تر آن بخش از سایت که توسط کاربر دیده می‌شود را پوسته،قالب و یا تم وردپرس میگویند که البته پوسته‌های مختلف با پروا به شخص یا شرکت سازنده آن می‌توانند امکانات متفاوتی داشته باشند.

قالب‌های طراحی سایت فروشگاهی وردپرس هم به‌صورت رایگان وهم به‌صورت پولی در سطح وب وجود دارد.از سایت‌های ایرانی که خدمات جانبی وردپرس را ارائه می‌دهد و می‌توانید قالب تعبیه کنید ژاکت است.یک سری بزنید و تم‌های وردپرس متفاوت را نگاه کنید.

افزونه وردپرس
افزونه یا پلاگین وردپرس درواقع یک نرم‌افزار جانبی برای سیستم مدیریت محتوای وردپرس هست که امکان زیادی را به سایت شما می‌تواند اضافه کند که این فرمایش یگانه از دلایل اصلی محبوبیت وردپرس در ساحل زیاد بودن توسعه‌دهندگان آن است.

افزونه‌های وردپرس به‌راحتی و تنها باچندکلیک بر روی سایت شما نصب میشوندومورد استفاده قرارمیگیرند.لازم به ذکر هست که افزونه‌ها مثل قالب هابه صورت رایگان و پولی در سطح اینترنت هستی دارند و قابل‌استفاده هستند.

نکته قابل‌توجه در استفاده از وردپرس جاسازی قالب و پلاگین های موردنیاز از سایت‌های معتبر که نسخه بروز شده را در اختیار ما پیمان می‌دهند هست که به حفظ امنیت سایت کمک زیاد زیادی می‌کند.

پس متوجه شدیم که وردپرس یک سیسم بزرگ برای ساخت سایت هست که قالب و پلاگین امکانات جانبی این سیستم هستند و به شفا و تاثیر و لذت به کارگیری آن اضافه می‌کنند.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.