قالب های فارسی وردپرس 8

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 8

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

برندهای برتر فلش مموری در ایران

تبلت و صفحات نوری

 تجهیزات و ابزارها دوربین

 خدمات

برندهای برتر فلش مموری در ایران

7,342 بازدید / 1395/04/08

واقعا سرعت پیشرفت فناوری بخصوص در دسته فناوری های دیجیتال انقدر تند است که وقتی به ما یاد آوری میشود از عمر ورود پیامک در سیستم تلفن به اتفاق در کشورمان کمتر از 15 سال گذشته به فکر فرو می رویم! انقدر تند وارد زندگی ما میشنوند و جای خویش را به خوبی پیدا میکنند که گاهی فکر میکنیم از موعد زایش در کناره ما بوده اند.


 

واقعا سرعت ترقی تکنولوژی بخصوص در تقسیم فناوری های دیجیتال انقدر سریع است که وقتی به ما یاد آوری میشود ازعمر ورود پیامک در سیستم تلفن به اتفاق  در کشورمان  کمتر از 15  سال گذشته به فکر فرو می رویم! انقدر سریع وارد زندگی ما میشنوند و جای خویش را به نکویی پیدا میکنند که گاهی اندیشه میکنیم از موعد زایش در کناره ما بوده اند.   در مورد اندوخته ی اطلاعات با اینکه سن بنده به عنوان مؤلف ی این نوشتار بسیار نیست، اما یک زمانی برای انتقال اطلاعات از یک کامپیوتر به سیستم شخصی خودمان، باید از فلاپی استفاده می کردیم. فلاپی ها حافظه بسیار محدودی داشته و نهایتا به درد انتقال فایل های متنی می خوردند. کسانی که یادشان می آید این موضوع را هم به خاطر دارند که چقدر باید از این وسیله نگهداری میشد که مبادا با وسیله ای مغناطیسی تماس پیدا کند و اطلاعات هرچند کم اما احتمالا مهم ما از بین برود!  مدتی پس لوح فشرده وارد بازار شد. در یک Cd حدود 700 مگابایت اطلاعات اندوخته می شود. از فایل های متنی گرفته الی عکس و فیلم. سپس dvd متولد شد. که فرقش با cd در حجم اطلاعاتی بود که در خود ذخیره می کند. با توان اندوخته ای اغلب از 4 گیگابایت.  البته مدل های 9 گیگابایتی هم برای مصارف ویژه وارد بازار شد و همینگونه مینی سی دی ها! که میتوان  مینی سی دی ها را یک سعی تاب پسین دانست!

هزینه ای که برای خرید cd و dvd پرداخت می شود بسیار نیست و به همین دلیل تا مدت‌ها گزینش عدد یک عموم ملت برای انتقال اطلاعات بود. ولی این وسیله نیز دشواری ها خاص خودش را دارد :

اول:

 این که هم cd و هم dvd یک بار مصرف هستند یعنی شما فقط یک بار امکان ذخیره اطلاعات بر روی آنها را دارید. بگذریم از این سوژه که در شرایط خاص میتوان روی سی دی دوبار رایت کرد!

دوم:

مراحل انتقال اطلاعات است که حتما باید بدست نرم افزارهای ویژه اتمام شود. یعنی در چهره نبود این نرم ادوات بر روی رایانه، عملا تبادل اطلاعات غیر ممکن می شود. ضمن این که اصطلاحا امکان برآفروختن آنها، در زمان کپی اطلاعات نیز هستی دارد.

سوم:

حساسیت cd و dvd نسبت به ضربه و لمس که پس از مدتی پر از خط وخش شده و غیر قابل بهره‌گیری می شود.

 

اما با روی پیشه آمدن ابزاری به اسم flash، کم و بیش دشواری ها انتقال اطلاعات  بر طرف شد. مهمترین مزیت فلش ها نسبت به cd یا dvd، امکان تبادل همیشگی اطلاعات است، یعنی بدون محدودیت در شمار دفعات نقل و انتقال.

 

نکته مهم دیگر، ابعاد حقیر این دست موزه است. یک پیکان معمولی به اندازه انگشت انسان بوده و فضای زیاد کمی را اشغال می کند. ضمن این که امنیت انتقال اطلاعات در پیکان مموری زیاد بالاتر از cd وdvd بوده و سایر از خط وخش هم خبری نیست.

در این مقاله هدف داریم به چند مدل از  پیکان های موجود در بازار بپردازیم ،عموما تمام فلش مموری تبلیغاتی  با ظرفیت های مختلف از 4 لغایت 32 گیگابایت عرضه میشوند. به جز ظرفیت و نوع پورت پیکان USB 2 و USB3 که مشخص کننده ی سرعت پیکان مموری هاست ما به چهره کلی به برندهای موجود در بازار که کیفیت آن ها به نسبت خرج ای که میکنید مناسب است، می پردازیم! 

 

 

 transcend 

یکی از اسامی در مورد پیکان مموری ها که حتما برای یک بار هم که شده اسمش به گوشتان خورده. قدمت پیکان های ترنسند از سایر برند ها خیلی اغلب است. زمانی که اخیر پیکان های 128 و 256 مگابایتی آمده بودند، تنها این برند در بازار پیدا می شد. طراحی بیشتر پیکان های ترنسند ساده و بدون طرح های دلفریب است، ولی به نسبت کیفیت، قمیت مناسبی دارند.

 

flash

Hp 

جالب ترین طرح های فلش مختص کمپانی اچ پی است. این برند برخلاف یگانه دیگر از برندهای همین فهرست طرح و مدل های زیادی دارد، ولی بی خیال کیفیت نشده. معمولا پیکان های با کیفیت و با دوامی به بازار وارد می کند. ساختار پیکان ها بیشتر از جنس پلاستیک فشرده بوده که همین امر گزند پذیری این فلش ها را در اثر ضربه زیاد کاهش میدهد. اچ پی درتولید فلش های بند انگشتی نیز به نوعی حرف اول را میزند. معمولا فلش های این شرکت از بقیه برنده ها کوچک تر است.

flash

Apacer

اگر این برند را با سایر برندهای این لیست در مقام سنجش قرار دهیم، میتوان گفت چیزی از برند های سایر ناچیز ندارد، یا به زبان ساده تر، کشمکش چندانی ندارد، اما به علت مدل های عجیب و غریبی که به بازار میفرستد به درد آن هایی میخورد که از جاسوس بازی خوششان می آید. Apacer از لحاظ قیمتی فرقی با بقیه برند ها ندارد ولی طراحی ظریف و جالبی دارد ودر صورتی که پس از رفع مشکل خرج علت دیگری برای انتخاب بخواهید، طراحی های این برند میتواند مسیر گشا باشد!

 

flash

Silcon power

برندی که خیلی ها آن را قبول دارند، بحث هم درباره خوب و بد بودن آن زیاد به گوش میرسد! در کل فروشگاه ها پیدا می شودو به راحتی مدل های مخلتف در ظرفیت ها و طراحی های مختلف را میتوانید پیدا کنید لغایت دلتان بخواهد مدل و طرح دارد. به لطف چینی بودن آن هر روز یک سیلکون پاور با قالبی جدید وارد بازار می شود. البته شکل و شمایل این برند ربطی به کیفیت ندارد. سیلکون پاور زیاد با کیفیت نیست اما نسبت به قیمتش می ارزد. تقریبا  ارزان ترین فلشی است که در بازار گیرتان می آید. 

flash

 

Adata

فلش های ای دیتا کمی بزرگ و جا گیر هستند؛ ما سرعت نکویی در انتقال اطلاعات دارد. البته مثال های به درد نخور این برند هم به تعداد زیاد در بازار پیدا می شود که درصورتی که یکی از آن ها نصیبتان شود سرعتشان از فلاپی هم زیر تر است. مهم ترین حسن این برند، کناره آمدنش با ضبط اتومبیل هاست. معمولا بیشتر پیکان ها بر روی ضبط خوردو به احسان عمل نکرده و فایلها را با تاخیر پخش می کنند. اما ای دیتا زود با ضبط ماشین شما هماهنگ می شود و اگر منظور خرید فلشی فقط با این انگیزه را دارید گزینش شما این برند خواهد بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.