قالب های فارسی وردپرس 8

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 8

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

آموزش بهینه سازی متای توضیحات سایت

حالا که عنوان ها را تنظیم کردیم نوبت  به سئو و بهینه سازی متای توضیحات صفحات تارنما می رسد. متای توضیحات بدست موتورهای جستجو بهره‌گیری می شود تا توضیحاتی درباره نوشتار یا نوشته در پایین عنوان در صفحه نتایج نمایش دیتا شود.

برخی از پلاگین ها مانند all in one seo (یکی سایر از بهترین افزونه های سئو وردپرس) به چهره خودکار توضیحات را برای شما تکمیل می کنند و معمولا به چهره پیش فرض چند خط نخست نوشته شما را به عنوان توضیحات درنظر می گیرند. اما این خیلی طریق هوشمندانه ای نیست. چون خیلی مشکل است که دائم اولین جمله را طوری بنویسیم که مفهوم کلی را برساند.

بنابراین تقدیر سخت شغل نوشتن متای توضیحات بصورت کم و سودمند است, اگر شما به صورت خودکار آن را گزینش کنید به راستی به موتورهای جستجو این حق را می دهید که هر چیزی را خودشان انتخاب کنند و طبیعتا شما هم این را نمی خواهید.

بنابراین، با استفاده از افزونه yoast seo می توانید تگ توضیحات مورد نظرتان را تکمیل کنید. فقط مطمئن شوید که از کلمات کلیدی تان در آن کاربرد می کنید و توصیف آن را طوری می نویسید که حائز دعوت به اقدام باشد تا خواننده ترغیب شود و آن کلیک کند.

اگر تعقیب این هستید که به صورت ریزبین تر اطلاعات درباره متای توضیحات کاربرد کنید می توانید از ۵ نکته کلیدی نگارش متای توضیحات کارساز کاربرد کنید.



۵ . ۴ . بهینه سازی تصاویر سایت

یکی از سرنوشت هایی که اغلب نادیده گرفته می شود سئوی عکس ها وردپرس است. شما با تکمیل کردن تگ جایگزین یا alt برای تصاویر سایتتان میتوانید ترافیک بیشتری از راه موتورهای جستجو به سایت خود هدایت کنید .

ضمن اینکه تصاویر کمک می کند کاربران اغلب با محتوای شما درگیر شوند تارنما کاربرپسند تری خواهید داشت.

تکمیل کردن تگ alt توسط افزونه yoast seo مهار می شود و شما با توجه به هشدارهای این افزونه می توانید کمک کنید چگونه سئو کنیم و سایت وردپرس تان تکمیل گردد.



۵ . ۵ . نقشه سایت XML

برای اینکه به گوگل و بقیه موتورهای جستجو بگویید که سایت شما به روز شده است, باید نقشه سایت xml برای سایت وردپرس خود ایجاد کنید.. پلاگین Yoast  این پیشه را برای شما انجام می دهد کافی است به سرنوشت تنظیمات نقشه سایت افزونه سئو بروید و گزینه فعال سازی نقشه سایت را بزنید.


تنظیم نقشه سایت سئو و بهینه سازی


به محض این که شما تنظیمات را اندوخته کنید نقشه سایت شما ساخته می شود، شما می توانید به سفارشی سازی بقیه گزینه ها بپردازید. نقشه سایت شما برای نوشته ها, صفحات ,دسته ها و برچسب ها برپایی می شود.

هنگامی که شما یک پست جدید و یا صفحه منتشر می کنید، نقشه سایت XML به طور اتوماتیک به گوگل و بینگ آگاهی می دهد و پروانه می دهد مطالب شما سریعتر  شناسایی شود در نتیجه قدمی سایر برای سئو سایت موتور های جستجو برداشته اید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.