قالب های فارسی وردپرس 8

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 8

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

بهترین ابزار‌‌های تحلیل سئو و محتوای سایت‌ رقبا در سال ۱۳۹۸

 قصد دارم شما را با ۱۴ ابزار برای بررسی و تحلیل سئو سایت رقیبان‌تان آشنا کنم. با استفاده از این ابزارها ‌می‌توانید به سادگی استراتژی و روش‌‌های بازاریابی آنها را بررسی کنید و مواردی که نیاز است را در کسب و کار خودتان هم اعمال کنید. همچنین با شناسایی بهترین فرصت‌‌ها، ‌می‌توانید یک کمپین موفق در زمینه بازاریابی آنلاین طراحی کنید، همینطور اگر از قبل کمپین داشته باشید ‌می‌توانید با دیدی جدید آن را بروزرسانی کنید.

آپدیت بودن و توسعه مداوم نقش بسیار مهمی در موفقیت هر کسب و کار اینترنتی دارند. کلید موفقیت در توسعه مداوم هم پیشرفت در یادگیری است. این یادگیری شامل آموختن درباره روش‌‌های قدیمی با تجزیه و تحلیل، یادگیری درباره آینده با مانیتورینگ و نظارت روی روند داده‌‌ها، و یادگیری درباره زمان حال با بررسی چشم اندازهای رقابتی است.

چرا باید درباره رقبای خود بدانید؟

باید بدانید رقبای شما چطور فعالیت می‌کنند. این فعالیت شامل استراتژی فروش و بازاریابی آنها است. اگر از عملکرد و استراتژی‌‌های رقبای خود بی‌خبر باشید، تصمیم گرفتن درباره استراتژی‌‌ها و راهکار‌‌های جدید برای حفظ مشتریان فعلی و جذب مشتری جدید دشوار می‌شود. برای رسیدن به موفقیت باید در صدر جدول رقابت باشید و از بهترین روش‌‌ها استفاده کنید، یا حداقل مطمئن شوید که در مسیر صحیحی قرار گرفته‌اید. اگر هنوز درباره  علت اهمیت زیر نظر گرفتن سئو سایت رقیب قانع نشده‌اید پیشنهاد میکنم سری به وبلاگ میموس بزنید.
با بررسی استراتژی بازاریابی وب سایت رقبا اطلاعات مفید بسیاری دستگیرتان خواهد شد به خصوص اگر این رقبا قدرتمندتر از کسب و کار شما باشند.

نکته

نیازی نیست برای رسیدن به یک مزیت رقابتی از اول یک استراتژی بازاریابی بچینید! بهتر است ابتدا کمی در مورد بهترین روش‌‌ها برای رقابت با موفق‌ترین کسب و کار‌‌ها در حوزه فعالیت‌تان فکر کنید و سعی کنید عملکردی بهتر از آنها داشته باشید.

چرا باید به رقبای خود احترام بگذارید؟

  • آنها هم ‌می‌خواهند پیروز میدان باشند! همانطور که شما ‌می‌خواهید در بازار رقابت برنده باشید آنها هم دارای همین هدف هستند. واقعیت این است که آنها هم به همان اندازه که شما مشتریان دائمی ‌می‌خواهید و قصد دارید یک وجه تمایز برای کسب و کارتان با دیگر کسب و کار‌‌ها ایجاد کنید، خواهان این موارد هستند.
  • آنها هم فروشندگان خوبی هستند. اگر شما تیم فروش خوبی دارید باید واقع بین باشید و بدانید که رقبای شما هم از این تیم‌‌های خوب دارند (شاید قوی‌تر از شما.) آنها را دست کم نگیرید، حتی اگر در یک یا چند مورد کاری از آنها پیشی گرفتید. فکرتان را باز کنید و اصطلاحا بیرون از جعبه فکر کنید و بر اساس استراتژی‌‌های خود پیش روید تا پیروز میدان نبرد باشید.
  • آنها هم ‌می‌توانند ارزش تولید کنند. فراموش نکنید رقبای شما هم دارای شرکتی خوب و کارمند‌‌انی عالی هستند و درست مثل شما مشتریانی دارند که برند آنها را دوست دارند. این یعنی آنها هم می‌دانند چطور برای مشتریان خود ارزش ایجاد کنند. درست همانطور که شما خودتان را متمایز می‌دانید و فکر می‌کنید ‌می‌توانید نیاز مشتریان هدف‌تان را رفع کنید آنها هم دارای چنین نظری هستند. پس با شناخت بهتر آنها ‌می‌توانید راه حل‌‌های بهتری برای جذب مشتری داشته باشید.

چرا به تحلیل سایت رقیب نیاز دارید؟

  • مهارت‌‌های جدیدی یاد میگیرید.
  • یاد می‌گیرید چطور برند قدرتمند‌تری بسازید.
  • یاد می‌گیرید چطور در مشتریان‌تان “وفاداری” ایجاد کنید.
  • به شما دید بهتری برای پیشرفت و بهبود سایت‌تان می‌دهد.
  • به شما کمک می‌کند بازار رقابت را بهتر آنالیز کنید.
  • به شما کمک می‌کند وجه تمایز‌‌های خود نسبت به رقبا را پیدا کنید.
  • به شما کمک می‌کند حضور پر رنگ تری در فضای اینترنت داشته باشید.
  • به شما کمک می‌کند مشتریان خود را سریع‌تر بشناسید.
  • یکی از ساده‌ترین روش‌‌ها برای آنالیز سئو سایت رقیب، بررسی RSS feed یا خوراک سایت رقیب است. وب سایت Feedly یکی از بهترین ابزارها در این زمینه است که به صورت کاملا رایگان به شما اجازه می‌دهد خوراک سایت‌‌های رقیب‌تان را به آسانی بررسی کنید. با عضویت در این ابزار دیگر نیازی ندارید برای چک کردن مطالب جدید سایت رقیب هر لحظه وبلاگ آنها را چک کنید زیرا Feedly با هر مطلب جدیدی که در سایت رقیب‌تان بارگذاری می‌شود برای شما نوتیفیکیشن ارسال می‌کند. علاوه بر این در سایت Feedly امکان جستجوی یک موضوع در خوراک خبری نیز وجود دارد.
    شما ‌می‌توانید زمان و تعداد انتشار محتوای جدید سایت رقیب را نیز به کمک Feedly بررسی کنید و به یک دیدگاه کلی درباره موضوعاتی که در مطالب‌شان استفاده می‌کنند برسید و از ارتباط محتوای سایت خودتان با حوزه فعالیت و مخاطبین هدف‌تان اطمینان حاصل کنید.
    از دیگر مزیت‌‌هایی که استفاده از این سایت برای شما به همراه دارد ‌می‌توان به شناسایی منابع جدید برای لینک سازی آن هم با بررسی سایت‌‌هایی که درباره رقبای شما محتوا دارند، اشاره داشت.

نتیجه گیری


ماهی را هر وقت از آب بگیرید خیس است! اگر تا به امروز با این ابزار‌‌ها آشنا نبودید و چیزی از آنالیز رقیب نمی‌دانستید هیچ جای نگرانی نیست چون دیگر اطلاعات کافی درباره کاربردی‌ترین ابزار‌‌ها را دارید. وقت آن رسیده با توجه به توضیحاتی که گفتیم از این ابزار‌‌ها استفاده کنید و دستی به سر و روی سئو سایت‌تان بکشید. ما در تمام مسیر همراهتان هستیم از این رو اگر جایی به مشکل برخوردید حتما برای ما بنویسید تا راه حل را پیش روی شما بگذاریم.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.